Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Montaż anteny FM – utrudniony montaż:

Montaż anteny FM – utrudniony montaż

Montaż anteny FM – utrudniony montaż:

  1. Sprawdzenie jakości sygnału radiowego, wybór najlepszego miejsca do zamontowania anteny
  2. Doradztwo oraz omówienie możliwości technicznych
  3. Rozpakowanie sprzętu i akcesoriów, sprawdzenie ich kompletności
  4. Montaż odpowiednio dobranego masztu lub uchwytu ściennego antenowego w miejscu trudno dostępnym (np. dach płaski / spadzisty, komin,  na wysokości powyżej 2,5 m z użyciem drabiny; montaże, które zgodnie z przepisami bhp są pracami na wysokości)
    1. Montaż anteny na wcześniej przygotowanym maszcie lub uchwycie i skierowanie na nadajnik, z którego ma być odbierany sygnał zgodnie z zaleceniami producenta
    2. Regulacja anteny
    3. Wywiercenie otworów lub przygotowanie istniejących do przeprowadzenia kabla antenowego zgodnie z ustaleniami z klientem oraz przeprowadzenie kabla przez otwory
    4. Zarobienie końcówek kompresyjnych kabla antenowego
    5. Podłączenie przewodu antenowego do amplitunera
    6. Podłączenie zasilacza (jeśli występuje w zestawie)
    7. Instruktaż z obsługi

W zakres prac nie wchodzą prace remontowo-wykończeniowe wewnątrz lokalu typu montaż przewodów pod listwami czy wykonywanie bruzd i ich szpachlowanie.

 

Zamawiający usługę zapewnia:

- zgodę zarządcy / właściciela / spółdzielni na montaż anteny na elewacji / balkonie / dachu (jeśli wymagana),
- gniazdo elektryczne 230V w odległości do 50 cm od miejsca docelowego,
- amplituner przygotowany do połączenia z anteną,
- kabel antenowy odpowiedniej długości wraz z końcówkami kompresyjnymi, kołki do cegły lub styropianu, przewód uziemiający (w przypadku ich braku zakup u instalatora),
- odpowiedni maszt lub uchwyt antenowy (w przypadku ich braku zakup u instalatora),
- dostęp umożliwiający wykonanie usługi przez instalatora (balkon, taras, dach).

W TRAKCIE MONTAŻU WYMAGANA JEST OBECNOŚĆ OSOBY DECYZYJNEJ.

ODWOŁANIE UMÓWIONEGO MONTAŻU MUSI SIĘ ODBYĆ MIN. 2 GODZ. PRZED TERMINEM. ODWOŁANIE WIZYTY W TERMINIE KRÓTSZYM LUB JEJ NIEODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKONANIEM USŁUGI. KOLEJNA WIZYTA JEST PŁATNA BEZPOŚREDNIO U INSTALATORA W WYSOKOŚCI 50% CENY.

ROZLICZENIE NIEWYKONANEJ INSTALACJI  Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD INSTALATORA ZOSTANIE POMNIEJSZONE O KOSZT DOJAZDU.

W PRZYPADKU MONTAŻU, DO KTÓREGO WYKONANIA NIEZBĘDNE JEST UŻYCIE PODNOŚNIKA JEGO WYNAJĘCIE WRAZ Z KOSZTAMI SĄ PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO.

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×