Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Obsługa logistyczna

Pracownicy Pionu Logistyki TELKOM-TELMOR dokładają wszelkich starań, aby zapewnić Państwu dostępność produktów znajdujących się w bieżącej ofercie naszej Firmy oraz sprawną i efektywną obsługę wpływających zamówień. Wszystko po to, aby dostarczyć zamówione produkty w oczekiwanym przez Państwa i potwierdzonym przez Nas terminie.

Zachęcam do kontaktu:

Joanna Bielawska
Dyrektor Logistyki

tel. (58) 38 23 400
tel. 798 777 520
e-mail:

 

Zasady pakowania przesyłek w GZT TELKOM-TELMOR Sp. z o.o.

 

Procedura - zwroty wyrobów oraz zwroty wyrobów w ramach gwarancji/reklamacje - kraj:

1. Klient zgłasza TT wyrób do reklamacji w ramach gwarancji, TT odbiera wyrób od Klienta na swój koszt.
2. Dział serwisu dokonuje rozpatrzenia reklamacji.
- jeśli reklamacja jest zasadna - wyrób nie działa z winy TT, TT na swój koszt dokuje naprawy lub wymiany urządzenia i Klient w ciągu 14 dni otrzymuje poprawnie działający  wyrób.  Klient nie ponosi kosztów zwrotu reklamacyjnego.
- jeśli reklamacja jest bezzasadna- tzn wyrób działa poprawnie lub ewidentnie stwierdzono, że został uszkodzony przez Klienta, wyrób jest odsyłany do Klienta a Klient zostaje obciążony faktura usługową za ekspertyzę + dwukrotność obowiązujących zryczałtowanych  stawek  za transport (za zwrot i powtórną wysyłkę) . W przypadku zwrotów niestandardowych , koszty za transport będą naliczane indywidualnie.
3. Na czas rozpatrzenia reklamacji  Klient ma prawo kupić nowy wyrób, jednakże jego późniejszy ewentualny zwrot związany będzie z obciążeniem kosztami  opisanymi poniżej  w pkt 4.
4. W przypadku zwrotu przez Klienta  wyrobu zakupionego na czas trwania reklamacji, Klientowi w momencie przyjęcia zwrotu i wystawienia faktury korygującej za sprzedany produkt,  zostanie wystawiona także faktura  usługowa za ekspertyzę-przystosowanie do ponownej sprzedaży.  Zwrot wyrobu  musi nastąpić na koszt Klienta. Jeśli natomiast okaże się, że wyrób został przez Klienta uszkodzony, Klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami napraw lub w skrajnym przypadku kosztami wyzłomowania  produktu.
5. Postępowanie opisane w pkt 4 dotyczy także zwrotu zakupionych  przez Klienta wyrobów  w wyniku pomyłki przy zamówieniu, zmiany zdania itp.
6. W przypadku nieodebrania zamówionego produktu od kuriera  i odesłania go z powrotem do TT, Klient nie ponosi kosztów ekspertyzy-przystosowania do sprzedaży. Klient zostanie obciążony jedynie kosztem obowiązujących zryczałtowanych  stawek  za transport. Dodatkowo, kwota za transport umieszona na fakturze sprzedaży nie zostanie skorygowana przy wystawieniu faktury korygującej. 

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×