Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Serwis anteny DVB-T / DVB-T2 / satelitarnej / LTE / 5G / FM – serwis podstawowy

Serwis anteny DVB-T / DVB-T2 / satelitarnej / LTE / 5G / FM – serwis podstawowy

Usługa serwisu dotyczy napraw / przeglądów / konserwacji istniejących instalacji. Z usługi można skorzystać w sytuacji, kiedy posiadana instalacja przestała działać z niewiadomych przyczyn. Dotyczy również usługi ustawienia anteny.

Serwis dotyczy prac wykonywanych na istniejącym, poprawnie zamontowanym osprzęcie, dla anteny znajdującej się na wysokości do 2,5 m od podłoża i obejmuje:

  1. Sprawdzenie i korektę  ustawienia anteny – jeśli wskazana;
  2. Przegląd / konserwację instalacji antenowej;
  3. Przegląd prawidłowości połączeń, ich ewentualną wymianę;
  4. Wymianę pojedynczych elementów zestawu – jeśli wymagana;
  5. Sprawdzenie jakości sygnału.

Usługa serwisu nie zawiera kosztów ewentualnych części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki, nie obejmuje również całkowitego montażu nowego zestawu ani zmiany miejsca montażu. W przypadku odmowy poniesienia kosztów dodatkowych elementów lub części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki usługa jest uznawana za wykonaną.

W zakres prac nie wchodzą prace remontowo-wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz lokalu typu montaż przewodów pod listwami czy wykonywanie bruzd i ich szpachlowanie ani naprawa uszkodzonych urządzeń odbiorczych.

Zamawiający usługę zapewnia:

- zamontowany zestaw, umożliwiający wykonanie prac serwisowych,
- dostęp umożliwiający wykonanie usługi przez instalatora (balkon, taras, dach).

W trakcie zamawiania usługi serwisu lub umawiania terminu wizyty Klient powinien w miarę możliwości opisać czego dotyczy usterka, co umożliwi lepsze przygotowanie się instalatora do wizyty i skróci czas usunięcia usterki.

W TRAKCIE SERWISU WYMAGANA JEST OBECNOŚĆ OSOBY DECYZYJNEJ.

ODWOŁANIE UMÓWIONEGO SERWISU MUSI SIĘ ODBYĆ MIN. 2 GODZ. PRZED TERMINEM. ODWOŁANIE WIZYTY W TERMINIE KRÓTSZYM LUB JEJ NIEODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKONANIEM USŁUGI. KOLEJNA WIZYTA JEST PŁATNA BEZPOŚREDNIO U INSTALATORA W WYSOKOŚCI 50% CENY.

W przypadku stwierdzenia przez instalatora braku możliwości usunięcia usterki przed rozpoczęciem wykonywania prac serwisowych rozliczenie zleconej usługi zostanie pomniejszone o koszt dojazdu.

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×