Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Montaż anteny FM – montaż standardowy:

Montaż anteny FM – montaż standardowy:

Montaż anteny FM – montaż standardowy:

  1. Sprawdzenie jakości sygnału radiowego, wybór najlepszego miejsca do zamontowania anteny
  2. Doradztwo oraz omówienie możliwości technicznych
  3. Rozpakowanie sprzętu i akcesoriów, sprawdzenie ich kompletności
  4. Montaż odpowiednio dobranego masztu lub uchwytu ściennego antenowego na wysokości do 2,5 m od podłoża
  5. Montaż anteny na wcześniej przygotowanym maszcie lub uchwycie i skierowanie na nadajnik, z którego ma być odbierany sygnał zgodnie z zaleceniami producenta
  6. Regulacja anteny
  7. Wywiercenie otworów (lub przygotowanie istniejących) do przeprowadzenia kabla antenowego oraz przeprowadzenie kabla przez otwory
  8. Zarobienie końcówek kompresyjnych kabla antenowego
  9. Podłączenie przewodu antenowego do amplitunera
  10. Podłączenie zasilacza (jeśli występuje w zestawie)
  11. Instruktaż z obsługi

W zakres prac nie wchodzą prace remontowo-wykończeniowe wewnątrz lokalu typu montaż przewodów pod listwami czy wykonywanie bruzd i ich szpachlowanie.

 

Zamawiający usługę zapewnia:

- zgodę zarządcy / właściciela / spółdzielni na montaż anteny na elewacji / balkonie / dachu (jeśli wymagana),
- gniazdo elektryczne 230V w odległości do 50 cm od miejsca docelowego,
- amplituner przygotowany do połączenia z anteną,
- kabel antenowy odpowiedniej długości wraz z końcówkami kompresyjnymi, kołki do cegły lub styropianu
 (w przypadku ich braku zakup u instalatora),
- odpowiedni maszt lub uchwyt antenowy (w przypadku ich braku zakup u instalatora),
- dostęp umożliwiający wykonanie usługi przez instalatora (balkon, taras, dach).

W TRAKCIE MONTAŻU WYMAGANA JEST OBECNOŚĆ OSOBY DECYZYJNEJ.

ODWOŁANIE UMÓWIONEGO MONTAŻU MUSI SIĘ ODBYĆ MIN. 2 GODZ. PRZED TERMINEM. ODWOŁANIE WIZYTY W TERMINIE KRÓTSZYM LUB JEJ NIEODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKONANIEM USŁUGI. KOLEJNA WIZYTA JEST PŁATNA BEZPOŚREDNIO U INSTALATORA W WYSOKOŚCI 50% CENY.

ROZLICZENIE NIEWYKONANEJ INSTALACJI  Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD INSTALATORA ZOSTANIE POMNIEJSZONE O KOSZT DOJAZDU.

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×