Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Montaż anteny LTE/ 5G – trudny montaż

Montaż anteny LTE/ 5G – trudny montaż

Montaż anteny LTE/ 5G – trudny montaż:

  1. Sprawdzenie jakości sygnału, wybór najlepszego miejsca do zamontowania anteny
  2. Doradztwo oraz omówienie możliwości technicznych
  3. Rozpakowanie sprzętu i akcesoriów, sprawdzenie ich kompletności
  4. Montaż odpowiednio dobranego masztu lub uchwytu ściennego antenowego w miejscu trudno dostępnym (np. dach płaski / spadzisty, komin,  na wysokości powyżej 2,5 m z użyciem drabiny; montaże, które zgodnie z przepisami bhp są pracami na wysokości; na tym samym piętrze, na którym jest zlokalizowany router)
  5. Montaż anteny zewnętrznej na wcześniej przygotowanym maszcie lub uchwycie
  6. Ustawienie urządzenia zewnętrznego w odpowiednim kierunku wg wskaźnika na urządzeniu
  7. Wywiercenie otworów w dedykowanym miejscu (okno, ściana) lub przeprowadzenie instalacji przez dostępne otwory np. kanał wentylacyjny oraz przeprowadzenie kabla przez otwory
  8. Opcjonalne skrócenie kabla z zestawu i montaż złącza
  9. Podłączenie ze sobą urządzeń (zewnętrznego urządzenia z wewnętrznym routerem WiFi)
  10. Ustawienie hasła wifi (wariant opcjonalny w zależności od woli Instalatora)
  11. Test połączenia (www.speedtest.pl) i przekazanie klientowi informacji o uzyskanych prędkościach
  12. Schludne zabezpieczenie wykonanej instalacji (otwór do budynku, ułożenie kabla)
  13. Instruktaż z obsługi

W zakres prac nie wchodzą prace remontowo-wykończeniowe wewnątrz lokalu typu montaż przewodów pod listwami czy wykonywanie bruzd i ich szpachlowanie.

Zamawiający usługę zapewnia:

- zgodę zarządcy / właściciela / spółdzielni na montaż anteny na elewacji / balkonie / dachu (jeśli wymagana)
- gniazdo elektryczne 230V w odległości do 50 cm od miejsca docelowego
- zestaw LTE
- kabel internetowy właściwej kategorii o odpowiedniej długości wraz z końcówkami kompresyjnymi, kołki do cegły lub styropianu (w przypadku ich braku zakup u instalatora),
- odpowiedni maszt lub uchwyt antenowy (w przypadku ich braku zakup u instalatora)
- dostęp umożliwiający wykonanie usługi przez instalatora (balkon, taras, dach).

W TRAKCIE MONTAŻU WYMAGANA JEST OBECNOŚĆ OSOBY DECYZYJNEJ.

ODWOŁANIE UMÓWIONEGO MONTAŻU MUSI SIĘ ODBYĆ MIN. 2 GODZ. PRZED TERMINEM. ODWOŁANIE WIZYTY W TERMINIE KRÓTSZYM LUB JEJ NIEODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKONANIEM USŁUGI. KOLEJNA WIZYTA JEST PŁATNA BEZPOŚREDNIO U INSTALATORA W WYSOKOŚCI 50% CENY.

W PRZYPADKU MONTAŻU, DO KTÓREGO WYKONANIA NIEZBĘDNE JEST UŻYCIE PODNOŚNIKA JEGO WYNAJĘCIE WRAZ Z  KOSZTAMI SĄ PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO.

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×